VORES TUR TIL FILIPPINERNE

Vores tandlægeklinik tager hvert år ud i verden for at lave frivilligt hjælpearbejde. Det gør vi for at fremme tandsundhed for alle.

Akut

Har du brug for en akut tandlægetid, så ring 33 14 31 88. Vi forsøger altid at give patienter med tandpine eller andet akut en tid hurtigst muligt, og gerne samme dag.

Har du akut brug for en tandlæge uden for åbningstiden?

Det kan være vanskeligt at finde en tandlæge som har åben uden for normale åbningstider.  Nedenfor er en liste over klinikker du kan kontakte hvis uheldet er ude.

Tandskadevagten Region Hovedstaden

Hvis du har akut brug for en tandlæge uden for åbningstiderne, kontakt da Akuttelefonen 1813, som svarer hele døgnet.

Tandlægevagten Oslo Plads 14, 2100 København Ø

Har åbent alle hverdage mellem kl. 20:00 og 21:30. På lørdag, søn- og helligdage er der åbent i tidsrummet kl. 10:00 til 12:00 samt mellem kl. 20:00 og 21:30

Har du spørgsmål kontakt da Akuttelefonen på 1813. Tidsbestilling er ikke nødvendig.

Hvad skyldes tandpine?

Der kan være flere årsager til tandpine, men du bør under alle omstændigheder opsøge en tandlæge.  Det går ikke væk af sig selv.
Tandpine kan skyldes et hul i en tand, betændelse i tandens nerve, tandkødsbetændelse, paradentose, en tandbyld eller en tand der er på vej frem.  Uanset hvad årsagen er, er det nødvendigt at få kigget på tanden af en tandlæge.

Den bedste måde at få smerten til at forsvinde er ved at tage til tandlæge hurtigst muligt.  Du kan lindre smerten med smertestillende medicin.